Loading...
hu  en  
H-P 6:00 - 21:30 / Sz-V 8:00 - 19:30
Hívjon minket: 1/431-01-32
hu  en  
H-P 6:00 - 21:30 / Sz-V 8:00 - 19:30
Hívjon minket: 1/431-01-32

Zsolt

Trainer

18 évesen ragadtam először súlyt a kezembe egy akkori jóbarátommal való találkozást követően, akinek az átváltozása rendkívül inspirált. 6 hónapja nem láttam, mikor összefutottunk érettségi után, de a fizikuma elképesztő változáson ment keresztül! Fantasztikus volt látni, hogy nemrég még mindketten vékony, nyüzüge srácok voltunk, de akkorra egyikünk már izmossá, férfiassá vált.

Az ezt követő években autodidakta módon képeztem magam, rengeteget gyakoroltam, edzettem, majd az eredményeket követően egyre többen kérték a segítségemet.

Ekkor döntöttem el, hogy ideje edzői iskolába is beiratkoznom a hitelesség és a szakmaiság megalapozásaként.

Sajnos ez a 2 éves (!!!) OKJ tanfolyam csak papírt adott és egy nagy lendületet, hogy tovább képezzem magam, így végül a Thor Gym Functional Movement Trainer (FMT Level 1) képzésén vettem részt, ahol a nemzetközi színvonalú oktatás és gyakorlatias megközelítés volt a jellemző.

Ekkor már 8 hónapja foglalkoztam erőemeléssel, ami olyan nem várt eredményeket hozott, amin a mai napig csak csodálkozom. Pontosabban azon, hogy nem vettem észre az ebben rejlő lehetőségeket addig…

A funkcionális edzés világa összetettségének és egészségközpontú (preventív) szemléletének köszönhetően teljesen magával ragadott!

A témában számos külföldi guru, szakirodalom, blog és cikk tanulmányozását követően megállapítottam, hogy a funkcionális edzés fogalma itthon teljesen félreértelmezett, tisztelet a kivételnek!

Később részt vettem a Thor Gym Level 2-es képzésén is, ahol a kettlebell és girja technikákat sajátítottam el. A csoportos és személyi edzéseken a TRX és kettlebell alapvető eszköz, ugyanakkor az általános erőszint fejlesztéséhez a nagy erőgyakorlatokat használjuk, úgy mint guggolás, felhúzás, fekvenyomás, Military Press és húzódzkodás.

A saját edzéseimen is ezt a rendszert használom, így tapasztalatból állítom, hogy a törzserősítés (core) és a tartásjavítás szempontjából egyedülálló „csodafegyver” a funkcionális edzés.

A Thor Gym zuglói termében elmondhatom, hogy több száz lelkes sportolni vágyóval dolgozhattam, akiken keresztül rengeteg gyakorlati tapasztalatot és tudást szereztem.

Ezt felhasználva alakítottam ki a saját edzői szemléletemet, ahol az elsődleges cél a közép/hosszútávon fenntartható egészségmegőrzés és javítás, valamint a fizikum progresszív terhelésen keresztüli építése.

Lefordítva ez annyit jelent, hogy arra törekszem én és a vendégeim is, hogy az egészségünket megőrizve teremtsük meg azt a testkompozíciót, amiben kényelmesen és magabiztosan tudunk élni.

13 évig dolgoztam különféle multicégeknél, ahol az ülőmunka ártalmait elsőkézből tapasztalhattam meg. Akkoriban a klasszikus bodybuilding szemlélete szerint edzettem, de visszagondolva úgy értékelem, csak rontani sikerült a testem állapotán, mivel a mobilitásom és hajlékonyságom kifejezetten lemaradt, noha az izomzatom természetesen előnyére változott.

Épp ezért tartom igazán hasznos fegyvernek a funkcionális edzést az ülőmunka ártalmainak ellensúlyozásaként.

Vezérelvem az edzésben és az életben egyaránt a minőség pártolása a mennyiséggel szemben!

 –

Tartott órák

Functional GO! köredzés

60 perc

Kiscsoportos köredzés a funkcionális állványon!     Hozzászólás hozzászólás